Amazonia: W cieniu wielkiej tamy35 min
Juarez, przywódcą plemienia Munduruku, składającego się z 20 rodzin żyjących z łowiectwa nie ukrywa troski – projekt budowy elektrowni wodnej wysokiej na 100 metrów, która ma dostarczać energię elektryczną 60 milionom Brazylijczyków, oznacza dla niego koniec życia w zgodzie z naturą.