Birma: Umierające jezioro34 min
450 lat temu na wodach jeziora Inle znalazł schronienie lud Inthas. Wypracował on niezwykły sposób upraw - mieszanina mułu, ziela i wodorostów pozwoliła im utkać ogromny roślinny dywan na którym hoduje się najwyżej cenione w kraju pomidory.Ich życidajne jezioro zaczyna jednak umierać.