Grecja: Chios, wyspa pod presją10 min
20 marca 2016 roku, weszło w życie porozumienie pomiędzy Unią Europejską a Turcją. Z dnia na dzień grecka wyspa Chios zamieniła się w pokaźny obóz dla uchodźców. Uchodźcy nie mają prawa opuścić wyspy, nie są tu jednak mile widziani co doprowadza do licznych starć z miejscową ludnością.