Daty, które przeszły do Historii
Przez ponad 1600 lat Pompeje były ukryte przed ludzkością. Odkrycie Pompejów w 1748 r. daje początek archeologii i budowy zbiorowej wyobraźni starożytnego świata. Dla archeologii doskonale zachowane miasto było szczęśliwym znaleziskiem. Jednak ostatnie odkrycia archeologiczne pokazują, że historia Pompei jest znacznie dłuższa i bardziej wyjątkowa niż wcześniej sądzono ...