Daty, które przeszły do Historii
Na płn. dzisiejszej Kambodży znajdują się pozostałości miasta Angkor, będącego stolicą imperium, które powstało na początku IX wieku i upadło w 1431 roku. Jednak od 1431 r. Angkor ciągle się pojawia, jak duch.