Re: - Wiedeń: kawiarnia przeciw samotnościSalwador: Państwo pod kontrolą
Ich kolejnym celem jest świat polityki. Minęło jedynie pokolenie od krwawych wojen gangów, a MS 13 i Barrio 18 już myślą o założeniu partii politycznej. Gang Mara, z mocną grupą ponad 60.000 członków i 600.000 rodzin które dla nich pracują, mają spore szanse na wejście do politycznej gry w Salwadorze.