Re: Europe's Night TrainsEl Salvador: Gangs Battle for Power
After only a generation of gang wars, MS 13 and Barrio 18 are thinking of entering politics. Thanks to the 60,000 members of these criminal groups, and the 600,000 families working for them, they actually have a shot at making it in El Salvador's politics.