Kiedy pojedziemy widą do nieba?4 min
W dzisiejszym odcinku: Rajan marzy o windzie, która zabierze jego i jego żonę na miesiąc miodowy w kosmos. Niestety, profesor Mądrala wyjaśnia, że obecna technologia nie jest jeszcze na tyle rozwinięta, a fizyka - nie tak romantyczna.