Sakari Orama conducts Saariaho and Mahler
The Orchestre Philharmonique de Radio France and Finnish conductor Sakari Oramo celebrate the memory of composer Kaija Saariaho with a performance of one of her last works as well as Mahler's Symphony No. 5.