Saariaho i Mahler pod batutą Sakariego Oramo
Orkiestra Filharmoniczna Radia France pod batutą fińskiego dyrygenta Sakariego Oramo wykonuje jedno z ostatnich dzieł zmarłej w 2023 roku fińskiej kompozytorki. Po nim zabrzmi V Symfonia Gustava Mahlera.