Iraq: The Return of Christians to Mosul?24 min
After years of silence, church bells are ringing once more in Mosul. Ten years after the fall of Islamic State, the city, once proclaimed the capital of the caliphate in Iraq, is slowly rising from the ashes and the impressive Christian places of worship have been restored.