Irak: întoarcerea creștinilor în Mosul?24 min
După ani de tăcere, clopotele bisericilor bat din nou în Mosul. La zece ani de la căderea ISIS, orașul minaretelor, proclamat capitală a califatului în Irak, renaște încet din propria cenușă.Bisericile Al-Tahira și Mar Toma, simboluri ale creștinismului oriental și distruse de Statul Islamic, și-au redeschis recent porțile după o lungă perioadă de restaurare.