Vanessa Wagner & Friends
Pianist Vanessa Wagner joins forces with circus artist Chloé Moglia, choreographer Kader Attou, dancers from the Accrorap company and set designers from Collectif Scale to bring Philip Glass's Piano Etudes to life.