Paris Sur Mesure
Paris sur Mesure aims at creating meaningful encounters between classical music and performance art. The setting is also important, displaying some of the French capital's most famous- and most hidden- treasures.
An encounter between dance and classical music led by the Compagnie Hervé Koubi.