THE Shift
Tune in for reggae, dancehall and afrobeats on the shores of Lake Fühlinger See, near Cologne, Germany.
Better known by his stage name Kyteman, Dutchman Colin Benders has had an impressive career on the hip-hop scene. More recently, his talent has also been noted on the techno scene.