Please Like Me - Season 2 (10/10)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode ten: Josh and Arnold go out to a nightclub and bump into Patrick, whilst Tom tries to escape his loneliness.