Finał sezonu: podczas wspólnego wyjścia Josh i Arnold przypadkowo spotykają Patricka. Arnold ma atak lęku i przechodzi załamanie nerwowe. Alan oświadcza się podczas lotu balonem, ale odpowiedź jest inna od oczekiwanej.