Tailor
When the bank threatens to seize his family’s shop and his father falls ill, Nikos, the eccentric tailor, refuses to give up. Turning his artistry and imagination into action, he builds a shop on wheels – bringing style and confidence to the women of Athens. Along the way, he rediscovers love, creativity and slowly stitches his life back together.