"L'Opera Seria"
In search of an opera for his theatre, an impresario finds himself grappling with a group of egotists and jealous individuals. Based on a score by Florian Leopold Gassmann, this caustic satire of the 18th-century opera world is directed by Laurent Pelly. Starring Julie Fuchs as the prima donna.