Save Me Too - Season 2 (6/6)
Convinced that his daughter has been kidnapped by a paedophile ring, Nelly leads his own investigation to find her. A thriller created and starring Lennie James (The Walking Dead). Episode six: torn between finding Jody's kidnappers and saving Grace from her fate, Nelly has to make a heartbreaking choice...