Save Me Too - Season 2 (3/6)
Convinced that his daughter has been kidnapped by a paedophile ring, Nelly leads his own investigation to find her. A thriller created and starring Lennie James (The Walking Dead). Episode three: Grace remembers a detail that changes everything; Nelly continues his hunt but makes an alarming discovery.