Save Me Too - Season 2 (2/6)
Convinced that his daughter has been kidnapped by a paedophile ring, Nelly leads his own investigation to find her. A thriller created and starring Lennie James (The Walking Dead). Episode two: during Gideon's trial, Claire is confronted with the abuse her own daughter may have suffered...