Slovakia: Police officers' wives against power
Whilst Slovakian prime minister Robert Fico's government is targeting the investigations that could blame those in power, the wives of the police officers involved are defending themselves in the public arena. Despite the risks, they are demanding independent justice and an end to intimidation.