Słowacja: żony policjantów stawiają czoła rządowi
Rząd Roberta Fico podejmuje ukierunkowane działania przeciwko dochodzeniom, które mogłyby zagrozić jego pozycji. Śledczy nie mogą się bronić, ponieważ są zobowiązani do zachowania poufności, więc ich żony biorą sprawy w swoje ręce. Domagają się niezależnego sądownictwa i zaprzestania zastraszania populacji. Ich protesty jednak wiążą się z ryzykiem.