The Split: Barcelona (2/2)
The characters from the brilliant series 'The Split' head to Catalonia for a two-part epilogue centred on love – as always – and passing on a legacy. Part Two: whilst Liv’s marriage hangs in the balance, Hannah and her ex-lover must deal with a divorce case.