Digital Twins to Improve Healthcare
Digital twins are virtual copies of a patient’s anatomical structure, from their bones to their organs. Some healthcare workers believe this technology could revolutionise medicine, while others are wary of its consequences, since creating digital twins means working hand in hand with tech giants and AI.