Niewygodne pytania - Modyfikacja kodu genetycznegoCyfrowe kopie w służbie zdrowia
Rewolucja w służbie zdrowia: cyfrowe kopie. Dzięki sztucznej inteligencji i dużym zbiorom danych, niektóre szpitale są w stanie stworzyć doskonałą cyfrową kopię naszych narządów lub kości. Umożliwia to lekarzom tworzenie indywidualnych planów leczenia lub bardziej precyzyjne wykonywanie operacji. Szpital w Barcelonie prowadzi pionierskie prace w tej dziedzinie.