Rome under construction
Rome, more specifically the Vatican, is celebrating the Jubilee year. On the programme are masses galore, renovations left and right and never-ending queues. The Eternal City is getting ready to welcome millions of pilgrims from around the world, on top of the usual tourists. There is a lot of excitement, but the Jubilee doesn't always mean happiness, or cheap accommodation.