Polska inwestuje w wojsko i obronnośćRzym w przebudowie
Obchodzony w 2025 r. Rok Święty dał Rzymowi mocny impuls do zmian. Wieczne Miasto stało się wielkim placem budowy. Z rozmachem przygotowuje się na przyjęcie dodatkowych milionów turystów i pielgrzymów. Stolica Włoch pięknieje, ale mieszkańcy widzą też drugą stronę medalu – utrudnienia w ruchu, jeszcze większy tłok na ulicach oraz szybujące ceny i coraz mniejszą dostępność mieszkań na wynajem.