Pristine South Pacific
Kiribati is the only country in the world whose 32 atolls span all four hemispheres and receives very few tourists. In the 1950s and 1960s, the USA and the UK tested atomic and hydrogen bombs on the island of Kiritimati, also known as Christmas Island. Today, the coral island once again resembles a natural paradise.