Lebanon: Anatomy of a War
To push back Hezbollah and make the paramilitary group unable to threaten Israel, the Israeli Defence Force have heavily bombarded Shia areas of Lebanon, killing many civilians. This documentary analyses the destructive strategy of the IDF in their war with Hezbollah.