Liban: anatomia războiului
În septembrie 2024, Israel a lansat o ofensivă militară împotriva Hezbollah în Liban. Timp de două luni, cartiere considerate favorabile organizației au fost bombardate. Documentarul analizează consecințele acestei «tactici a pământului pârjolit» și riscul ca violența să alimenteze noi generații de combatanți.