Rosehaven - Seasaon 2 (8/8)
Back from the mainland, Daniel is back at the agency. But he'll have to prove himself… Season two is as full of zany situations and sharp dialogue as ever, set in the not-so-quiet town of Rosehaven. Episode eight: Daniel is selling a house at auction when Barbara tells him he has to let Emma go...