Melanie Griffith
Daughter of Tippi Hedren and mother of Dakota Johnson, Melanie Griffith is Hollywood royalty. She still fascinates the paparazzi, and the public, decades after her most popular films were made. This documentary follows the life and career of an intense and natural actress, famous for ‘Working Girl’, the 1988 comedy drama that made her name.