PFAS
PFAS, often called forever chemicals, have been in use in various industries for decades. These toxic substances, found in non-stick cooking equipment, waterproof clothing and fire-fighting foam are now everywhere on earth, and inside of the bodies of every human being. This documentary investigates how they got there, and what can be done about this worrying risk to humans and the planet.