Mark Zuckerberg: From Nerd to Muscleman11 min
Mark Zuckerberg gave his first interview after his U-turn on fact-checking on meta platforms with influential US podcaster Joe Rogan. Their three-hour rambling interview was commented on by media worldwide and led to a new understanding of who the Facebook founder was.