Arnau Obiols
When we talk about Arnau Obiols, we're talking about parties and Barcelona. There are countless nights when this Catalan has kept the city dancing until dawn. Discover the Balearic mix of dub, house, street soul, nu disco, acid and much more from this versatile DJ and producer whose roots lie in psychedelic rock and post-punk.