Chiroptera
On November 12, 2023, a monumental cavern imagined by artist JR enveloped the façade of the Palais Garnier and came to life for Chiroptera. This performance with 154 dancers was the fruit of a collaboration between JR, choreographer Damien Jalet and composer Thomas Bangalter.