"Chiroptera"
Wieczorem 12 listopada 2023 r. fotograf i artysta ulicznym JR, choreograf Damien Jalet i kompozytor Thomas Bangalter zaprezentowali swój projekt "Chiroptera" (pol. nietoperz). Występ z udziałem 154 tancerzy, w tym baletnicy Amandine Albisson, jest ukoronowaniem współpracy, której efektem jest taneczna interpretacja mitu platońskiego.