Bloody Cat! (16/30)
You think your home is yours... But it is actually your cat's, and you had better do as it says. Misunderstandings mean trouble for human and cat alike in this hilarious animated series adapted from a Belgian comic. In this episode: Mosquito has been out all night. Could he have caught rabies?