Przeklęty kot! (15/30)
Komar jak zwykle jest głodny. Gdy Stéphane wraca z zakupów, kot dokładnie sprawdza wszystkie siatki i oczywiście podgryza wszystko, co wpadnie mu w łapy – nawet mydło. Z pianą na pysku wygląda dość groźnie, co bardzo mu odpowiada. Stéphane wpada w panikę i podejrzewa wściekliznę. Natychmiast podejmuje środki ostrożności.