Bloody Cat! (9/30)
You don’t live with your pet cat; you are tolerated in its home. There’s trouble for human and feline alike in this hilarious animated series adapted from a Belgian comic. In this episode: The cat litter is getting everywhere so Stéphane invests in a high-tech litter tray for his feline friend.