Przeklęty kot! (9/30)
Stéphane ma dość żwirku rozsypanego po całym mieszkaniu i postanawia zainwestować w zaawansowaną technologicznie kuwetę. Tyle że Komar ma swoje przyzwyczajenia i nie zamierza tak łatwo z nich rezygnować.