Mr Bates vs. The Post OfficeEpisode 4
The true story of the legal battle of hundreds of subpostmasters against the Post Office. Final episode: Eight years after their first meeting, the Justice for Subpostmasters Alliance now number over five hundred members. But how can they win against a cynical Post Office management?