Léa the Erasmus student in MadridEducation
Léa is a French student spending a year in Madrid thanks to the Erasmus exchange programme, funded by the EU. While she is convinced her time abroad will do wonders for her CV, she is also aware it is a privilege. She criticises the grant, as it is not enough to pay for food and accommodation, and hopes things will change to provide equal opportunities for all.