Alune WadeElbjazz Festival 2024
Senegal's Alune Wade is open to musical genres and all possible fusions. This virtuoso bassist, singer and composer has succeeded in blending genres ranging from Afrobeat to jazz. An immersive concert of sounds that seem both exotic and familiar.