Judith Hill
Alune Wade pozostaje muzycznie otwarty na wszystkie możliwe inspiracje. Senegalczyk otula swoich słuchaczy barwami dźwięków, które brzmią jednocześnie odlegle i znajomo. Wirtuoz basu, wokalista i kompozytor imponuje udaną mieszanką gatunków - od afrobeatu po jazz.