Sudan: Narrowly Escaping Death
The number of migrants crossing the border from Mexico into the USA has increased over the last few years. The USA’s southern frontier and how to welcome (or not) migrants into the states is a major issue at this year’s presidential elections. ARTE visited both sides of the border to find out more about this burning issue.