The Cannibal of Milwaukee
After almost 20 years of work, Derf Backderf published his graphic novel "My Friend Dahmer" - an unadulterated biography about the high school years of his classmate Jeffrey Dahmer, who would become one of the most notorious serial killers in the USA. This documentary meets the author and finds out how he made this highly unusual comic book.