Lord of the Lost
Gothic metal aristocrats Lord of the Lost came together in 2007 in Hamburg. This group centred around musician Chris Harms blend elements of metal, rock and industrial music to create their own unique style, with a stage presence that ensures each of their concerts is unforgettable.